onsdag 23 april 2008

Hjärndoktor

Nu har jag varit på HSJ och pratat med min läkare, först pratade vi om att det förmodligen
var en migrän attack som utlöstes av för mycket stress, rätt sant tänkte jag med tanke
på att jag i den vevan bytte jobb och alla andra tankar som rörde sig i skallen på en.

Känns skönt och andas ut, hjärnan ser rätt normal ut som ni ser på bilden
förutom den lösa skruven i mitten på bilden
om ni kollar ordentligt så ser ni den
Zooma in så syns det bättre

Hmm rätt spännande att spana in bilderna!
Läkaren sa att alla blodprover såg bra ut, och dem tog många prover kan jag säga!!
Aj aj, säger jag bara, är i vanliga fall rätt tuff
Men jag gick med blåmärken och såg verkligen ut som en Knarkare ett tag.
Ger inte en femma för den svenska sjukvården, det e bra att dem finns men inget mer

Man får vänta o vänta o vänta till sist får man nån
halliballua som ínte kan ett skit
Respekt för dessa läkare som kommer från utlandet men för mig kan dem lika gärna
stanna i sina länder.



Inga kommentarer: