fredag 16 maj 2008

Fredag igen

hej alla glada vänner.
Hur har ni haft det i veckan??

Den har kommit o gått, tiden går väldigt snabbt just nu.
Känns som att man inte hinner med mycket mer än jobb hem och sängen.
Har skaffat träningskort, dock inte använt det särskilt ofta :-)
men nu ska det bli ändring på det för helvete
Måste skala av fetet som följde med pappaledigheten förra året.
inte mycket men tillräckligt för att lägga undan ett och annat par byxor längst
in i skåpet .-/

Ok, så här blir det,
Söndag kommer att vara den sista dagen med Cigg!!
Och så klart så tar jag träningskortet och dammar av det lite

Nu jävlar blir det en deff from. nästa vecka 1900kcal/dag börjar deffen på
sen minskar jag 100kcal per vecka till 1500/dag
Ska ligga på ca2700 per dag så det kommer att bli jobbigt!

50gram gröt på morgonen 2 valnötter 1/2 avocado och Roibos te

1/2 keso + 1 msk funlight

Lunchen består av en kycklingfile 2 msk bulgur 1/2 avocado sallad 2msk olivolja+vinäger

hel kessella + 1 näve cashew nötter + 5 russin för att palla tänka!!

träning
30 min cykel
30 min styrka på utvalda delar
återkommer senare hur det blev efter träningen på måndag!!!!

Och sen måste jag fan köpa en ny våg den jag har e paj, kanske ska jag byta batteriet förs :-)

Inga kommentarer: