tisdag 27 maj 2008

Ooops´ I did it again





Nej, nu får det vara nog!
Skärpning från min sida, fortsätter oturen så har jag ingen semesterkassa längre

gissa vad jag har lyckats med ????
Det blir nog svårt kan jag säga!
Jo, så här var det!

I lördags åkte jag till Coop Forum för att inhandla en limpa cigg.
Bilen parkerades precis vid ingången, och så stod den stilla och fint tyckte jag.
Sprang in och köpte limpan, sedan gick jag ut och till min förvåning såg jag
en liknande bil, och tanken slog mig för första gången
- Fan vad fin bil vi har köpt, glänsande och sprillans ny!
Tanken dödades riktigt snabbt och vulgärt när jag vände mig till
våran bil för att öppna dörren och åka hem.
-Bilfan var borta!!!!!!

Snabbt som fan vände jag huvudet åt den där "liknande bilen"
som stod jävligt snett och ca: 100 meter bort!!

Vad fan......... bilfan hade rullat, hur fan det gick till vet jag inte!!!
(obs, många fan där)
Ja, visst var det så att bilen rullade på en annan bil och gjorde en fet buckla.
resten av kvällen satt jag och väntade på polisen eftersom ägaren till den
skadade bilen var en finne som var nära på att döda mig med hans blick.

Våran bil fick en sprucken lampa och lite sprickor på stötfångaren!
och en repa.
Kolla bilden!
Tredje gången gillt

Inga kommentarer: