torsdag 22 maj 2008

Oturen fortsätter!

Ja då var det dags, turen har jag inte haft med mig på sista tiden.
Igår var jag på väg till västerås, för att laga min tand.
Bilfärden gick ju skitbra och när vi närmade oss västerås så var oturen framme.
Sekunderna innan så bestämde jag mig att köra om en jävla snigel som körde 60
en 70 sträcka, det störde mig som fan att han slöadejävigt och det pågick
säkert i nån-några kilometer.
Den tunga högerfoten trampade rejält på gasen och bilen började ta fart och jag lyckades
komma förbi denna fordon i sisådär 110-130Km/h
Då dök den fula plåtburken upp med en jävla blixt som bländade mitt högra öga, och på en bråkdels sekund blev jag en kändis!

Helvete....................... gissa om jag gick förbannad hela jävla dagen.

Men men!

Böter på ca: 5000 plus att man blir väl av med kortet i 8 månader.

Kul va?
Mitt sista hopp är att kameran var skitig, eller att kortet inte blev bra!

50/50

Jag ska nog gå under jorden ett tag ;-(
Ha det bra!
Jag gjorde en ful

Inga kommentarer: